helt slut

just nu är ja heeeelt slut vart igång hela dagen,vi gick imorse och lämnade elias på dsagis sen iväg
på bvc,lillan vägde 8800 och va 73 lång..och bvc tyckte det va ett VÄLDIGT rörligt barn som inte
ville sitta stilla:) mkt spring i benen på den lilla damen:)

sen hem å som vanligt städa skura golven å damsög å dammade,jag städade ju igår=O


Mick är i storvik å skruvar å känar pengar så vi kommer iväg nästa månad utan att bli  utfattiga:P


mamma å co har precis åkt av en lång visit för henne hon som alltid
är så stressad hinner knappt innan för dörren innan hon planerar hemresan,
gick allihopa till pizzerian å käka med alla barn..6 barn samanlagt..hahah men dem skötte sig hyffsat:)

Nu väntar jag på gubben  så jag kan smita iväg en sväng,grannen han ju precis åka när ja kom igår,hon trodde nog aj inte skulle komma eftersom det blev så sent,så jag å mickis satt å kolla på mtv movie award:)
men idag skulle hon va hemma å baka choklad tårta tills ja kommer=D

 värdens vackraste<3

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Oj.. körde du sista två utan bedövning? :D jösses bara tanken på min förlossning ger mig gåshud om jag INTE skulle ha bedövning haha. Men shit livrädd för nålar endå :S



Men vore häftigt att försöka testa utan bedövning med tvåan iaf! :)



2010-06-09 @ 17:55:48
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej. :) Såg att du kommenterat ett av mina inlägg. Kommer du från gävle också? :)

2010-06-10 @ 19:17:53
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0