god morgon

Han inte skriva nå igår full fart kevin va på fotbollsmatch och skulle leka sen vid 11,så jag och mick
å dem andra 2 smet iväg till hans bror och låna maskinen till 3 maskiner,våra tvätt nycklar är spårlöst borta=O
fyyy fan va det suger:((
drack kaffe å dona där ett tag medans tvätten blev klar,sen följde simone å jonte med tillbaka hit,
vi alla käkade korvstroganoff,sen tog mick och jonte nån öl och jag satt i hår på simone,så nu blidde hon glad=D
sen vid 11 el nå när dem åkte hem så skulle jag och mick kika på film,tror vi kolla 20 min högst sen höll vi på somna:P

idag blire en fartfylld dag med,Tanja och barnen kanske kommer på förmiddan en sväng och leker med barnen=D
sen ska mick iväg på möte och jag sätta i hår på grannens kusin,måste leta reda på tråden bara:S vart ja nu lagt den!
sen vet ja inte om mamma och dem kommer ut senare,men vi ska dit imorrn iaf och spela brännboll och så,jonte och simone skulle med dem också=D skoj skoj!!

ne nu ska jag väcka mick och gp till affären tänkte jag,sen gö kaffe och frukost kevin sover fortf.tur ja bara har typ 3 min till aff'ärn om ens det 2 kanske:)
sen kommer jonte och simone vid halv 11 å lämnar bilen och tar en kaffe så bäst att sätta fart nu så ja hinner plocka undan med,diska gjorde ja igår kväll fan va skönt,slippa se disk på morgonen:P

Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Hur gamla är dina barn ? :)



Det låter bra. nova var inte rolig att gåmed tdigare heller, bara drog, jag flög efter, för att inte tala om hundmöten.. Nu går hon hur bra som helst.. Mindre bra ibaldn, men det är en helt annan hund. Så hundkursen jag gick i höstas är det bäst jag gjort med henne. Dessutom hata hon schäfrar efter att ha blivit påflygen förut så det är bra om du kommer för min del :P

2010-06-18 @ 09:21:45
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0