väckar klocka

hatar den uppfinningen nå så in i jordens,jävla påhitt!

min hade jag tydligen stängt av i sömnen så vaknade 10 i 8=O

jalla jalla Kevin! men han blev 5-10 min sen kanske om inte mindre,här kan man va snabb om man vill:)
ne men ska bli ruskigt skönt med helg!!!slippa vakna av klockan,på tal om den igen måste leta efter en annan väckar klocka som VÄRKLIGEN väcker mig,verkar bli imun mot dem efter nån dag så måste nog byta signal el nå:S

ja ne nu ska jag göra lite kaffe,min lilla nakenfis sitter här bredvid i soffan och äter sina älskade vita(delikatess)hårdmackor:)

ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj, det visste jag faktiskt inte! Tack för att du sa det, man kanske skulle skaffa sej ett par broddar eller något då. :)

2010-12-03 @ 11:01:05
URL: http://emelieloof.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag ramlade med min första i magen flera ggr också, men man vill ju inte gärna råka sätta igång förlossningen så här mycket förtidigt. :)

2010-12-03 @ 14:38:07
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0