sjuklingen

Davine är mammas lilla sjukling idag hostar och snorar,så hon är hemma från dagis,men elias drog ja i påulkan till dagis imorse,mick fick åkra till storvik han,så jag och lillan har avnjutit en riktig frukost,hon är druckigt äppel juice och ätit tomte gröt med kanel,sj har jag intagit energi dricka 6 dl kopp kaffe och nyttiga mackor med keso,mums:)
vette 17 va jag ska göra plockade upp köket i morse men lär vell ta resten idag måste jag verkligen ta barnens rum och vårt sovrum,puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..inte roligt! massa massa kläder överallt,och på tal om kläder skulle ja behöva tvätta med:S emn men får ta i em el imorrn..ne nus ka ja fortsätta kika våra bästa år,vet ni att jag har följt det sen jag va 11 år:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0