=O

gick upp för mi8g nss att jag snart fller 26 om 11 dagar...26 HALLÅ,kan amn få sluta flla nu..jag börjar bli gammal,riktigt gammal känns det som,men känner mig som 18,hur går det ihop,kan amn få sluta fylla år nu?
el börja traska ner i åldern igen som att fylla 25 nu en gg till sen nästa år 24 ja osv..jag vill inte bli gammal,livet springer förbi mig och jag hinner inte med,jag vill inte att folk ska kolla på mig å se en gammal tant nån gg i mitt liv,jag vill inte bli gammal,jag vill vara ung och leva förevigt,jag vill inte dö...varföär är livets gång denna,ucha,jag kan bli så hemskt nere av att tänka på sånt här,vi födds vi lever vi dör,sen då??
hur ska jag hinna med allt i livet,ne ucha kommer förmodligen sova ännu mindre framöver vill inte missa så mkt som man gör när man sover i livet,fatta vad många veckor man missar tom år på att sova,till vilken nytta?? blääääääääää

ne ucha jag kan börja gråta när jag tänker på sånt här,jag vbill inte dö ifrån mina barn varken nu el sen om typ 70 år...vem ska då se efter dem? fastän dem är vuxna och skaffar egna barn vill jag ju veta att dem har det bra,jhag vill inte att dem ska leva med sorgen någon gg att förlora sin mamma,jag ska ju finnas till för dem alltid,ne jag kommer vell få bli si sådär en 150 år !

ne ucha nu ska jag dricka mitt akffe å koppla bort sånna där skit grejer att tänka på!



mina älskade små liv<3



+

och du mitt underbara hjärta,jag vill leva mid deg för all framtid,vi har våra svackor men vem har inte det,jag kan inte tänka mig ett liv utan varken dig el barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0