morgon för mig sj

sitter här och vi har nyss lämnat barnen på dagis,så typiskt davine hade brottom och va lite försenade,vad gör hon lä'gger av en skit precis när ja ska klä på henne ytterkläderna,det är så typiskt barn,har alla mina gjort i blöjåldern,haha

nu sitter ja själv här och kikar på rachael ray och dricker min stora kopp 6 dl kaffe och äter hårdmackor,för en gg skull äter ja frulle,måste vara för att ja la mig tidigt igår som ja va hungrig,annars är jag en människa som äter första gg på eftermiddan,har aldrig vart en frukost människa jag:)
ja men kaffe däremot måste jag ha i mängder på morgonen!annars funkar jag inte som ja ska!

ne mick sover en sväng han å jag ska vell sätta fart här strax,ta å njuta ett tag bara av lugnet som fallit över mitt hem nu,underbart!

väntar med spänning på tills kl är halv 3 då sandra ska till gyn på undersökning och vul..hoppas allt är ok:)

ne kaffet kallar...

vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0