Min dag...26 år..

ucha och fy säger jag:S
jag vill inte fylla år jag vill sluta fylla nu,
jag vill inte bli äldre,åren bara tickar iväg!
jag va nyss 17 år och nybliven mamma,helt sjukt
10 år sedan snart=O
när man va ung innan man fick barn gick åren så otroligt
sakta,jag blev aldrig 18 tyckte jag,nu springer åren förbi jag
hinner inte med 10 år i ett poff bara,barnen blir äldre fort..
jag ser hur dem förändras men känns som jag står stilla känner
mig som 18 fortf.när är det man ska växa upp och vara "vuxen"
ideal mamma?
jag skulle kunna gö allt nu jag gjorde för flera år sedan,springa å jogga utklädd mitt i natten
för att jag å min kompis va uttråkad,sitta på en bänk ute å dricka med vänner ja men ni förstår,
hur ska en snart 30 åring kunna göra det,när ska åldern komma ikapp mig?
ska jag bli gammal och tråkig?
ne fyyyyy...
jag vill föralltid vara UNG!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Man kan för alltid vara ung i sinnet, tror jag:) Grattis på födelsedagen!

2010-12-12 @ 11:19:04
Postat av: Sandra - Blivande mamma <3

Du är inte äldre än vad du gör dig. Jag kommer nog tänka som dig när jag blivit mamma, men kommer inte sluta upp med tokigheterna. Det ska inte du heller göra :) <3 Love you.

2010-12-12 @ 11:40:13
URL: http://dolcesandra.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja man märker på barnen att man själv blir äldre=)

2010-12-12 @ 13:22:06
Postat av: Katrin

Man är så ung man känner sej =) om 5 månader är jag också 26 så lite åldersnoja har man väl kanske.. men Grattis på da =)

2010-12-12 @ 15:00:30
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0