jul jul jul

herregud va fort det går,snart är det jul ynka 4 dagar kvar,
och jag har massor massor att göra!!
det ska städas och handlas å slå in julklappar..
men städningen har vi börjat med så det går frammåt..=D
tvättning på högsta nivå idag till kl 9 har sååååå mkt tvätt,alla sängkläder allt
ska tvättas så det är rent till jul här:)

Å på onsdag ska simone och jonathan göra rul:))
gud va spännande!!!
blir å köpa julklapp till lilla bebisen med:)

sen ja hur ser veckan mer ut,handla det sista på torsdag,
jul hos mamma på förmiddan å kalleanka,sen hem å fira jul med barnen och jonathan och simone:)

sen lördsag pusta ut,söndag till storvik =D

men jag gillar att veta vad man ska göra lättare att planera med "deadline"
då blir det fart på mig!

ne nu ska jag vänta på mick och jonte så ska jag och simone besikta svarta faran
i sandviken,vi är duktig på det vi:)

nee ni får ha en bra dag:)



kolla vilken grej davine fick i tidig julklapp av oss som vi köpte av en vän,kanon till våren/sommaren sen kan man plocka bort allt så det blir en vanlig 3 hjuling:) så finns det soltak med...perfekt!
kan hon softa med mobilen och ha flaskan i fram i sommar<3

Kommentarer
Postat av: tanja

Vilken cool grej! Hahahaha, kan se mig henne framför mig när hon snackar i tel och dricker dricka och tar det lugnt:D Gullfian!

2010-12-21 @ 00:05:44
Postat av: Madde

Haha jag trodde 3-hjulingen var ett träningsredskap och så läste jag att ni hade köpt det till Davine, så jag tittade nogrannare på bilden hihi

2010-12-21 @ 20:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0