hejsan hoppsan

har inte orkat blogga i ehlgen vart helt slut!

hade ju loppis på killing fred-lördag..
blev lite folk,fick lite sålt,men kom däremot hem med desto mer=P
och gjorde bara av med 5 kr=P haha
ingen ville plocka hem massa grejer så vi bytte och gav bort det mesta som va kvar och kasta annat,så jag kom hem med en hel del fina saker som jag blev tok nöjd över:D

men att stå 10-16 det tog slt på mig:)

idag har ja fixat lite hemma å donat,sovit tillåmed=D

men nu sover dem små underverken allihopa,och jag sitter och kikar på böda camping och äter
popcorn med knorrs potatiskrydda kanske hur gott som helst!!!
låter skit vidrigt men fyy fan va gott smakar lite som indioan popcorn (cheddar)
så jävla gott!!!!!!!!

sen ska ja dra en runda på sims 3 nattliv:)


min otroligt duktiga tjej som har börjat sagt till när hon är kissnödig när hon är utan blöja,hon gnäller å håller sig för smulan,först fatta vi inte sammanhanget när hon kissa men nu förstår vi ju att hon gör så för hon är kissis så nu har pottan åkt fram:) stooooora tjejen och 14 tänder har hon med<3



Kommentarer
Postat av: Bernice

Va duktig davine är! Hoppas allt är fint, kram Bernice :)

2010-12-06 @ 23:53:03
URL: http://stundenstankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0