god morgon

el god dag kanske man säger=P

ne men jag har vart vaken ett bra tag:)

riktigt seg idag men behöververkligen städa ser ut som fan sj hemma=(
jag har noll ork alls i kroppen just nu vill bara soova hela tiden,barnen dem stackars små blir lidande,men jag
är helt orkerslös=/
men lite senare ska jag ta mig ut med dem det behöver dem och jag med,lite friskluft har ingen dött av ju:)
får det va hur kallt å snöigt det vill ut ska vi en sväng!

sen blir det att rycka upp sig och städa här hemma...bläää

imorrn blir det storvik skulle dit idag egentligen men blev ändrade planer,så vill ha städat tills vi kommer hem imorrn:)

ja det va vell lite från mig riktigt ointressant men ja så kan det va ibland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0