svar

till [email protected]:


ursäkta mig vem fan är du å veta om jag har mina barn på dagis el inte? och skola? mina barn går i skola/dagis OCH dem har sommarlov som alla andra barn?!
och lever på sos?? ne det gör jag inte?
för att veta nu vad det bryr dig så är jag mamma ledig..och min lilla börjar på dagis i oktober!


fyy fan för vissa människor alltså=O ucha!!!

ska ta å kolla upp om man kan få fram vem det där är..

jaja i övrigt har vi vart hos jonathan och simone ett tag idag,fick hem ett dator bord till kev av jonathan så nu ska vi fixa ordning där är det tänkt å fixa datan åt han imorgon:)

Lillan vilar lite nu så jag tänkte sätta lite fart här:)

visst ja ikväll sätter jag lösen så ni som vela ha hör av er=D


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vill ha lösen=)

2010-08-06 @ 21:27:32
Postat av: Stephanie

Ja vissa har inte mycket för sig förutom att sitta och spekulera i andras liv. Skit i dom. Ni verkar ha det så fint er fina familj <3 :)

2010-08-06 @ 22:02:03
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Jag vill gärna fortsätta läsa om jag får :)

2010-08-06 @ 22:08:12
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0