mina älskade nycklar=D

Jag hitta dem igår kväll=D el...em...ja skulle ta mig en siesta så nä5r ja la mig utan att läga på bäddmadrassen skrammla det till,å då fick ja sån lycklig känsla,ja gungade i sängen för att kolla om ja hörde fel..hmmm.lät inget så sträckte ner handen mellan madrasserna å där....där va dem,jag blev såååå himöla glad lättad ja allt,faan i helskutta va jag har letat efter dem,tillåmed vänt upp å ner på sängen förr,men är vell för att mick har skruva ihop mitten som dem inte ramla ur:S men det va ödet vi har flytta sängen 2 gg på 2 veckor å ända nu...nu kommer dem fram...ÖDET..jag flög upp ur sängen och sprang ner i tvättstufgan som för den delen va ledig så jag tvättade så stolt:))))))))

 

har kännt mig handikappad utan mina  nycklar tv'ätta hos jonte å dem,hänga bblöt tvätt i hela lgh,,ne ucha fyyy..jag är så glad nu och ska sätta påå nå riktigt stort så dem aldrig mer kommer bort=D å förden delen ska jga snart ner i tvätten igen,sen fortsätta med det sista här:)

 

 

ja visst ja igår satt Davine något i halsen,jag blev så himla rädd,aldrig blivit så där rädd nån gg i hela mitt liv!!!!! vidrigt va det vidrigt,viölken panik,mick fick med panik,tänkte ringa ambulansen,men stackarn blev så tagen så han slog *111# hahah men sen börja hon grina så då behövdes det inte,men fyy va hemskt det va tankarna snurrade vågade knappt se på henne om hon skulle vara vit/blå,fyyy ucha får rysningar bara jag tänker på det,kollade på massa videon igår om livräddning på barn 0-1 år..står att man ska öpprepa typ 5 gg å kolla om dem får upp grejen i halsen allts gör g tryck vänd sen på bröstkorgen kolla om man ser föremålet X 5 hur sjukt är inte det SEN ringa ambulans,va det sjukaste jag läst...hur lång tid tar det inte då då,sen innan ambulansen kommer,så står det högst upp på sidan att när inte hjärnan får syre så skadas den alvarligt på några minuter..sjukt! då ska jag vänta å pröva massa skit frst å sen riga å sen väta på abulas,IN MY ASS ja skulle ringa å hjälpa hene means!!

ucha hemsktiaf..

nog om det...

nu ska jag sättalite fat här,kevela spela lit cs så det lär han vell få då en liten stund...

 

ne ha det bra nu blev lite allt möjligt skit detta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0