här blire inte många inlägg

Har fullt upp heeeeeeeeela tiden med hemmet,målat massa å donat å sorterat å greja=D
börjar bli ordning här å snart åker vi å hämtar ALLA möbler....wiiiiiiiiiiiiiiii=D
så innan dess måste vi fixa lite här,ska gö ett litet bygge idag så måste till ikea å köpa 3 kuddar,ska göra en "puff" dyna till sko hyllan som man kan sitta på när man tar på/av skorna,en liknande som jysk hade men ändå annorlunda:)
ja visar bild sen om de går vägen iaf:)
ne nu ska jag väcka min älskling,som för den delen är VÄRDENS VACKRASTE som jag älskar så otroligt mkt<3


här va vi riktigt nykära å just träffats,gulligt<3



här e min älskling idag=D älskar dig hjärtat!!!!

Kommentarer
Postat av: Bernice

Låter helul o gö om hemma :D... hoppas de blir fint, vill se bilder sen :P... Ha de fint!

2010-08-30 @ 13:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0