go kväll:)

Nyss vart hos gamla grannen å druckit alldeles för mkt kaffe:P
blev sjukt godid sugen så slängde iväg mick till macken nu för lite gotta till filmen=D bra snäll han mitt <3

ja ska vi ta veckan som va nu då:)

åkte ju till chaparral förra lördagen,blev lite strul så kom inte iväg förns 3 på natten,körde 2 tim och vi va så satans trötta så stannade efter vägen och sov några timmar, sen bar det iväg igen checkade in på chaparral men va framme vid halv 6 på kvällen så det hans inte bli nå nöjespark där inte å regn å jäkligt va det:S men vi gjorde mat å mös i vagnen ist:)
sen på måndagen så gjorde vi oss klar och gick iväg till parken,guuuuuud va stort det va,barnen nästan sprang till tivolit det tyckte dem va roligast jag å kevin och elias åkte karuseller vi:)
sen gick vi iväg så barnen fick rida på ponnyn,sen gick vi runt massa och kollade å kikade på allt gud va mysigt det va där=D fikade å bara njöt,sen tog vi en tur in till värnamo,köpte lite vin å mick nån öl,som vi tänkte mysa med på kvällen i förtältet :)
åkte hem å drog till parken igen åkte tåget,och blev rånade vilket barnen tyckte va skiiiiiiiiiiiit häftigt!
köpte hattar å pistoler åt dem så dem lekte riktiga cowboysar där och även på campingen.
när vi kom till campingen igen käkade vi och satt oss på stranden som vi hade alldeles bredvid,jag tog ett glas vin å mick en öl å kollade när barnen badade,va inte bara vi som gjorde det där kan ja säga:)sååå mysigt,
sen när barnen somnat så satt jag och mick å spelade så ska det låta barnen elias och kevin somnade i tältet i förtältet när dem kikade på film och käka chips dem,va dems favvo plats:)
sen tidig morgon igen på tisdagen en heldag i chaparral,tivoli å massa annat,så mkt så ja kan inte skriva allt,men elias målade sig somj en indian på indian ön iaf och jag red ut på en ridning jag bokat mig till,skiiiiit skoj:)
så skönt att komma iväg från allt buller å skit där,helt tyst i skogen å bara mysa,trava å gallopera,va ju inte igår precis:P
å det kändes i benen sen kan ja säga:P gick även nån tim på big bens museum,å det va ju himlaen för mick å grabbarna,bilar motorer å moppar,jag å davine tyckte vell det va mindre roligt=D
 men helt slut va vi efter denna dag!!!!
mös sen på kvällen å gick ut å kikade lite :)
hemfärd på onsdagen,blidde lite strul å så men fixade sig,puttra iväg till skövde och sov på en camping högst uppe på ett berg,riktigt mysigt! käkade pizza å njöt av lugnet,sen dagen efter iväg till micks kompis å hälsade på han å tjejen å dems lilla grabb:) vagnen stod på parkeringen den hahahhaha, spelade å hade trevligt där sen åkte vi hem på fredag kväll,gud va skönt att komma hem,men bilder får komma imorrn nu blire film:) byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0