barnen på skola och dagis:)

GUD VA SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!
skämt å sido,ne men riktigt skönt här hemma med bara lillan,
elias va överlycklig att få gå på dagis å leka,
det behöver han yrvädret kan säga att hans tempo är svårt att hålla=P
och kevin till skolan...2:an...=O herre gud va tiden går fort,vart tar den vägen?
min nyss så lilla kevin som va värdens snällaste,
men iof det är han ju fortfarande:)
lugnare barn får man nog leta efter!



mmm jag har städat åter igen el plockat å damsugit å torkat i vardagsrummet,inget blir fan gjort här hemma
så trött på att det ser ut så här...
jag städar vänder mig om å det ser likadant ut,var eviga jäkla dag,ORKA!!!!!!!!!!!
less less leessssssssssss!!!!!!!!!
ucha...men när fan ska det bli ordning här liksom..ucha ja mår dåligt bara ja tänker på allt som behöver göras...bläääää


ne nu ska jag ta å dricka mitt kaffe å ta en cigg å gulla med lillan lite,bädda å sånt skit som måste göras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0