va ett tag sedan=O

har inte kunna uppdatera nu på helgen vart hos mamma i skutskär,
men iaf så har vihaft det roligt.
Va å grilla hos mamma i lördags och dem drack lite tog ett glas vin el ja halva hade ja kvar 5 tim senare typ:P
och en halv shots ahha
Men sandra och mamma va på lyran dem =P hade skit skoj å dansa å fula oss..
dansa nå jäkla dans" chenobyl barnen" el vad det hette,men många goda skratt!
Mick och elias kom vid halv 10 så sandra å han shotta massa,
kvällen sluta vell inte som ja tänkt mig,men men
dagen efter va trevlig,va och hälsa på min morbror Fredrik och petra hans tjej,jag säger bara DRA MIG BAKLÄNGES vilket jävla hus=O eee men fyy fan,det va SÅÅÅ jävlla snyggt! Vilka tapeter vilken inredning,vilka ideer och ja fy fan va snyggt,petra kan hon!
fick även med oss 7 säckar med kläder,haha tok bra ju när man har några kilo extra vikt än så länge,skit fina kläder mkt med prislappar kvar :)
jag fick med mig 3 kartonger hem och 2 skor sandra 2-3 påsar mamma lika så.skönt å ha lite nytt och det bästa svarta byxor,fin byxor som jag leta men alla nu är sååå fula men dem här precis sånna jag hade förr och 3  par=D wiii
Ja så fick ja med mig en svin snygg egen byggd tv hylla till elias och mattor och en stor vas:)
Och sen massa annat från mamma,som vanligt när man kommer därifrån,
Ja iaf vägt Davine idag 8300 g nån ting och 70 lång..STOOOOR tjej,vikten hade inte gått upp lika extremt som förra gg sa hon,antaglöigen för att hon rör sig mkt mer,men fick massa berömm för hon "prata" så mkt å flirta så mkt hon kunde med bvc sköterskan:P duktig tjej!
aja nu ska ja städa lite men bjuder på lite kort först:)
min fina elias i nya frillan och billabong t-shirten:)
Davine glad skit:)
jag och davine igår
jag å syrran:)
sandra mamma och jag


Kommentarer
Postat av: PETRAH AKA SHORTY

vilken söt design du har =)

2010-04-26 @ 13:36:49
URL: http://shortys.se
Postat av: Helena

Hejhej! Vill bara önska dig en trevlig dag! :)

2010-04-26 @ 16:11:23
URL: http://helenavesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0