prommis

blev n prommis med zizo å elias till dagis imorse,gud va skönt att elias går på dagis nu,
hemskt å säga det men fyyyy va lugnt å tyst det är=D
han pratar så man tappar öronen iblan,men duktig är han ju,sötisen<3
Davine,mick och zizo sover dem,här sitter jag,ska ta mig ett bloss
tänkte jag.
Visst ja lära fan ha mössa på mig idag fyyyyyyyy hur ja ser ut,måste hitta avfärgningen
loreal maximum kanske dem har den på kiks i valbo,här på kiks hade dem sluta med dem,idiotiskt när ja behövde:((
jaja får håret vila lite,å inget slitet alls blev det av nya blonde light L1++  svin bra å så fin så den blire sen igen efter avfärgning,måte införskaffa mig ilver shampo nästa v också..så ja får nån ordning på detta skatbo:)
byee





bleker 6-8 nyanser...för mörkbrunt hår...kanon ju:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0