moroten angelica:((((((

moahahha ja är en morot fast en ljus sådan:P
ja ska ju ljusa upp håret som ja skrvit åbörjade idag,blev riktigt ljust
men fortf dem hemska oranga/gulaskiftningarna,speciellt mot nedre hälften av håret gjorde inte i hårbotten
första gg med tanke på att de va utväxt,men måste vänta ett tag nu så ja kan färga igen,så motligt road ja kommer få känna mig så här ett tag=O för mörkt för att silvershampo ska funka med,men en gg till på sin höjd 2 så är ja ljus,känns riktigt skumt faktist!
men va ska man göra när jainte kan vara mörk som ja vill:( jäkla allergier,men men
gubben vela ja skulle bli ljus ist för röd så vad gör man inte:P
får se om det förblir ljust sen med=P haha
kanske kommer vänja mig va ju evigheter sen ja va riktigt ljus,men då trivdes ja i det med mitt fiiiina långa hår:))
jajaj visar sig,förövrigt är jag VIDRIGT trött,hoppas mick ommer snart mår illa så trött ja är..uch...
försöka med en kopp kaffe till se om de blir nå bättre...byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0