morgon prommis

till dagis gick jag davine elias zizo OCH mick,glad blev jag då och riktigt skönt ute,
stannade och lekte lite med zizo med,sen affärn.
Hem och drack kaffe å slängde i en blondering,som knappt gav nå
resultat,blää..
men ska leta avfärgning idag med simone,sen ta en prommis på eftermiddan och bränna lite fett=D

nån som är intresserad av att köpa ett 5 ,månader gammalt wii i special edition(svart)
med 2 handkontroller ratt och en mick.
2 spel ett sing och ett rally +det vanliga som följer med
1800 kr vid snabb affär

mamma som ska sälja då barnen inte spelar och vill ha ps ist

Kommentarer
Postat av: emma

jag är!!!!!

2010-04-20 @ 17:26:03
URL: http://gryta.blogg.se/
Postat av: Ami

Hej gled in på ett bananskal på din blogg o läste några inlägg...

Har jag förstått det rätt...du är 20 år och har redan fått 3 barn?



Trevlig blogg...

hejsvejs

2010-04-20 @ 18:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0