kom hem för ett tag sedan

el rättare sagt vid halv 10.
Så himla skönt att komma hemmifrån ensam ibland,
va till min gammla granne å fika,tog en prommis.
Sen när ja kom hem vela mick ut å åka lite med jonte,så nu är den ute.
och här sitter jag:)
Gullan va såååå himla söt när ja kom hem skratta sååå mkt!
Mick hade mlat glasögon med min kajal på henne hon såg så fruktansvärt rolig ut
när hon vakna å kolla på mig höll på dö !!! sötfisan!!!
Elias sov som en stock på soffan så han va det bara att bära in..
Dem är som vilddjur när jag har dem hemma men när mick är hemma med dem som änglar=O konstigt..haha
Ne nu ska jag kika om det är nå bra på tv:n
Och visst ja mina jäkla jeans kom fan inte upp en mm längre än sist,,bläääää
jäkla fetto man är
kanske bara acceptera läget:(((

Kommentarer
Postat av: evelina

hej, kolla gärna in min blogg :)

2010-04-11 @ 00:20:04
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: linnea

fin blogg hörru :D

2010-04-11 @ 02:12:49
URL: http://linneabckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0