hektisk dag:)

Började ju somsagt dagen med att kliva upp med barnen ,sen när mick vaka vila ja en snabbis el 2 tim:)
Sen kom mick och väckte mig att hjonte och simone va på väg på kaffe.
Så innan ja han kliva upp dök joghan upp med lilla söt ungarna nikita å natalja,å va elias blv glad=D
Mick johan och jonte åkte till gävle en sväng och jag å simone hade barnen,full rulle..haha
som mäst va det 9 barn här med kevins kompisar HAHA
Lekte massa och käkde mat gjorde vi..
Nikita är så söööööt å vill ALLTID bli fin när hon kommer med läppstifrt och nagelack:)
så roligt å lilla troll natalja hon va som en svans efter mig vela vara med mig HELA tiden go ungen!
Lekte massa med davine med,så gulliga kusinerna!
Och nikita va hur gullig som helst,hon städade elias rum=O alldeles paff när ja kom in,bädda sängen å ställt leksaker fint efter sängkanterna å kuddar å allt,så duktig tjej!Jätte fint hade hon gjort,och elias lärde henne spela bond 007 :)
Sen när mick å co kom tillb satt ja snabbt igång och städa lilla natalja hjälpte mig hon och sopa och sånt,
Väluppfostrade barn du Tanja=D
sen när dem åkt fixa mick och dem med bilen lite sen handla vi lite å käkade allihopa,sen åkte jonte å simone hem för ett tag sedan barnen isäng efter en dag med massa bus,jag nybadad vilket verkligen behövdes!!!
Mick är i nu,ska ta en cigg nu å sen kika min bloggar:)
Natti



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, blir så stolt över tjejerna när jag får höra hur de är borta:D Jätteroligt! Dom var så glada när de kom hem, haft jättekul!

2010-04-12 @ 06:40:13
URL: http://tanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0