Gullan



hon tyckte det va så roligt med strumpisar på huvve:))
Hade jag ALLTID på huvve när ja va liten men satt upp benen i toffsar så låtsades jag det av mitt egna hår:P
vela ha långt hår ja,hade alltmöjligt på huvve kjolar tröjr ex. å svängde med det å drömde om mitt hår:)
Gör ja nog fortf.fast inte med kjolar är det ju löshår tekniken går framåt..moahahah
På tal om det så måste ja i med nytt snart..kan verkligen inte va utan känner mig så naken=((
Har ju haft det i minst 6 år nu,så det känns att avra utan=P
Men med fint hår så blir helheten mkt bättre,finns ju inget värre med folk som har LÅNGT hår naturligt bara för att,så hänger det i några hårstrån ibak,UCH!
Oj ne nu ska ja nog hjälpa gubben å städa lite,inte för att det finns så mkt,för en gg skull=P
nee byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0