Fallet Linda Chen och Mats Alm

Alltså jag blir så jävla arg när jag läser om det
har följt det LÄNGE,men hur fan kan en person sitta där å tiga som muren,alla vet
att han ljuger och dem kan inte bevisa det,Han är sååå jävla vidrig  och har sån äcklig jävla uppsyn
fyyyyy fan,sitetr å flinar när han berättar om sin försvunne fru,klämmer fram sina små äckliga krokodil tårar
i media,det är så man kan spy!!
Blivit bortrövad och få kissa i en flaska å ätit gammla räkor,va fan är det frågan om,
när han i själva verket varit i stockholm under tiden med bildbevis.
- " är det där jag? det ser ju ut som jag"
Vilken sjuk jävel!!!
Är det så att man kan ljuga så man tror sig sj?
Ne jag blir så jävla upprörd när jag läser om det,å sen vaknar upp bredvid sin döda fru i skogen som ett fån?
Ne fyyyy fan hoppas nån jävel knäcker han,
sen om han skulle gå fri så lever han nog inte länge till...
Äckliga jävel!!!! UCH




Kliar sig på örat å klämemr fram tårar å hånflinar...äckliga sjuka J*vel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0