Behov av en DUSH

Ja nu är ja i behov av en ducsh kan ja säga vart igång hela dagen:)
sen sist har ja vart ner i tvättstugan laga mat vart ute med Zizo,badat zizo för han va såååå gimla
lortig och lerig så golven såg ut som ett slagfält,ja vilket resulterade i att ja lära ta alla golven ahha
men nu är dem och zizo ren och fin,alla barnen ska bada sen och jag å älsklingen får ta ett ikväll:)
Ska ta kort på lilla Davineständer så ni får se,värsta söööta:))
Ne nu ska ja dricka lite kaffe å ta en cigg...

Föresten idag va ja med om nå läskigt,jag såg nå feste i en påse allts nytt till något som ska sitta p väggen,
så fick ja en flash back att någon gett det till mig och sagt att det är om vi vill ha det på väggen...men ja kommer fan inte på till vad el vem som gett det el om jag drömt med skit irriterande:S
s är det nån som känner igens ig som läser att dem gett det till oss till något hojta till så jag vet=P


Sen s vill ja bara säga att fyyyy va jag älskar min familj,visst att det kan va kämpigt ibland,men jäkel vad
jag trivs,jag älskar er ni är mitt liv<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0