barnlediga=D

Wiiii för första gg på EVIGHETER!
gud va skönt,syster yster sandra kommer hit,snäll hon..
Men alltid när man är utan barnen ja dem FÅ gg är ja så nervös å kan
inte slappna av riktigt:( men det är vell då..
Mina gullungar men ja vet att dem har det bra här dem med henne:)
Kommer ju sakna dem MASSOR!!
Vi ska hem till jonte vi å ta nån öl,
börjar redan få ont i magen av nervös mage:P hahaha
Sen imorrn kommer små syskona hit för då ska mamma å co partaja
å sandra med,så vi får hitta på nå skoj då med barnen:)
ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: - Sandra

men hallå, du behöver väll inte vara orolig när jag är barnvakt. har väll vart barnvakt sen Emilia var liten. så pusta ut du. och Davine är den lättaste unge jag har vart barnvakt åt någonsin. och det är ändå ett par barn jag passat. ;) 6:e med henne. :P haha.

2010-04-29 @ 17:52:35
URL: http://worldofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0