Avis=(

nu har syrran percat sig i underläppen på sidan som ja med ska/vill göra,sååå jävla
snyggt,men jag är ju verkligen LIVRÄDD för kanyler,brrrrrrrrr
riktig sprut fobi har jag,ucha
men hål i tungan lyckades jag ju ta för 7 år sedan så
det ska nog gå vägen denna gg med,lite emla först så:D
men när det blir puhuuuu
vill ju sätta in sån där platta under huden med med pärla .på armen vid handleden 3 st 1 för varge barn:)
Ja nu bdar mick å Davine grabbarna har nyss lagt sig å ja ska vell hoppa in jag med snart..
sen blire en film minns nu inte vad den hette men kan ja skriva sen.
Börjar kännas lite trökigt och blogga om samma sak hela tiden ahha
Är det nå speciellt ni vill läsa om?


kan ju en del om mina intressen,Mina barn,hästar hår kläder Make up matlagning osv

när ja köpt ny kamera kommer ja börja lägga ut lite bilder på olika sminkningar å så,det är ju ett stort intresse
dock är ja ganska lat å sminka mig sj,haha men andra är roligare av nån anledning,kanske för man ser
sitt samma tryne varge dag:)

jajaj ne nu ska ja kika mina bloggar...
ja men det kan ja göra nån dag länka mina bloggar ja läser,får ni se,kanske är med där ni med=D

trevlig kväll på er

Kommentarer
Postat av: - Sandra

vaafan, tror du inte jag var rädd. jag trodde jag skulle dö. och när jag såg kanylen när hon tog fram den, pjuuh! men det kändes inte ens. gjorde ondare i öronen! ;) haha. blev så äckligt jävla snyggt, och med nya färgen i håret... MUMS! :D

2010-04-28 @ 09:37:45
URL: http://worldofsandra.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid i v40]

ja ursh om är något jag oroatmej för hela graviditeten så är det just att bebisen ska ligga fel å att det skbli snitt.. Så jag hoppas han ligger rätt när det är dags!

2010-04-28 @ 20:19:00
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0