va ett tag sedan

vart lite dålig uppdate nu under jl full fart hela tiden sen va datorn paj en dag:( men iaf jl firades först hos mamma med julgröt till frukost med mamma och ssyskonen,mick elias davine och broder:)(kevin va hos farmor och farfar och kom 12) sen drack vi glögg å umgicks,sen börja mamma med maten och så käkade vi vid 2,fyy va gott med julmat,jag och mick kunde inte hålla oss och käkade jlmat dan innan med:P men iaf käkade och kikade på kalle sen va det klappöppning,vi tog bara med dems jlklappar vi skulle öppna hemma med barnen sen:) men iaf barnen jag och mick fick massa nödvändigt,sen begav vi oss hem där jonte vänta och barnen fick öppna sina klappar,ojoj va radiostyrda grejer det klättrades på väggar for på golv och i luften:P sen är barnen somna spela jag jonte och mick tv spel:P sen juldagen firades hos tanja med barnen jonte simone Tom och ssandra,va masssa jlmat och jätte gott,kunde inte ssluta äta:P sen pela vi par spel,jag och mick kom 2:a :P mm sen på morgonen åkte jag och tanja och sandra till valbo på mellandagsrea med davine..vi alla hitta massssa skoj:) ett par sååå snygga stövlar!! mmm men vilka köer=O sen idag har de vart marlene å danno och fika i hammarby alltid lika trevligt:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu vill jag ha uppdateringar ;D

2010-01-06 @ 14:13:53
URL: http://sandraheriksson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha. Ja, jag är på god väg att shoppa upp allt. :D han är ju riktigt dum.

2010-01-07 @ 10:36:07
URL: http://sandraheriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0