serum + mascara

också något jag rekomenderar varmt,speciellt för dem ssom andvänder värme tänger ofta,men är även för torra toppar vilket jag lider av..så den andvänder jag flitigt å är hel nöjd




en  mascara som ja tyckte lät jätte bra som jag fick va maybellin puls perfection..
hmm ja inget att rekomendera,kladdar låter hemskt och inget fint resultat..så den säger jag blääään åt

 

men en jag älskar å inte klarar mig utan nu,om håller allt vad den lovar är loreals mascara..man känner sig

riktigt naken om man andvänt den å ssedan målar sig med en "vanlig"mascara..man får hut långa helt underbara fransar som helst,abolut värd den dbbla tid det tar,och håller i regn och rusk gfrasar inget och ända sättet att få bortt den är att trycka varma bommulstssar i ett par sekunder sen kan dra bort tubarna..bara där när man ser tubarna vet man att den fnkar..ilove !!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså, blir det sådär glansigt oxå? Va de det som jag testade hemma hos dig?

2009-12-17 @ 17:43:03
Postat av: Anonym

Aa, de va jag:) Vart köper man den då? Och pris, vet du?

2009-12-17 @ 20:07:29
URL: http://tanina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mascaran längst ner har jag också. Skit bra. :)

2009-12-18 @ 10:23:14
URL: http://sandraheriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0