god morgon

el mam kanske säger middag,vart sjukt seg idag:S  vet inte vad det är för fel,snurrar i huvve när jag reser mig,så det har vart lugnt hemma idag. Mick dyker vell upp vilken sekund som helst slutar ju 12...så härligt att sakna han så här tycker jag,pirrar de i magen när ja vet att han är på väg hem,som när man är nykär:)) se vad det blir idag,sklle behöv ner i tvättstugan å få alla kläder i sovrummet tvättade för alla hundhår=O ganska städt är de med så ingen brådis plocka lite.
kevin kom nyss hem så nu är de full rulle med massa bråk,fy vad dem bråkar elias och kevin..han är såå envis elias,lillan ligger i mitt knä och sover hon hon är bra go hon och lugn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0