dagarna som gått

ja i fredags så kom små ssyskonen hit å klle sova kvar med mig,så vi kunde gå på inflyttnings fessten vi va bjudna på,på lördagen..
barnen satt mest å sspela sspel å lekte,å käka massa godis så klart:) sen åkte alla in i badet inför kvällen,å de ni 6 barn hade ja här ahhaha.. ja men de blev en lugn å skön kväll=D
lördagen blev de invänta mamma så vi kunde bege oss,hade packa å så vi gjorde oss klar hos jonte innan vi for till inflyttnings festen:) va ganska mkt folk där ett tag,va för de mesta trevligt,vi for till jonte vi runt 3 där vi hade sov plats:) men sova blidde de inte mkt..mick snarka som en tok,mina brösssst värkte till en förbannelse fick pumpa hur mkt som helst för att kunna ssova,å grann jävlarna han hade där herregud säger ja bara!! och så missarna som kraffsa haha men lite sömn fick ja innan vi begav oss hem igen,förtst hemta vi en bakfull jonte å käka på mc donalds,sen hem å ssläppa av mig sså fixa mick mammas  handbroms med jonte så hon va glad!! mm sen vila elias å mick en snabbis,sen till affärn å köpte lite gott att käka blidde potatis gratäng kött och sås..ssen med barnen isäng och nu sitter ja här.å funderar på att hoppa in i en dusch och mysa med min pudding som är värdens finasste<3  imorrn drar julstäd igång ojoj 4 dagar kvar=D hur sska man hinna?! ojoj


davine kevin och elias


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, det lät gotta det maten! Skulle jag haft nu, HUNGRIG hela tiden jag=/

2009-12-21 @ 00:31:55
URL: http://tanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0